کد خبر: ۹۵۷۷

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید سلیمانی

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران این سازمان با خانواده آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی در بابلسر دیدار کردند.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه پنجشنبه به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با خانواده آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی در بابلسر دیدار کرد.

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اظهار اینکه اساساً برای کسب معنویت و نور دیدار با خانواده شهیدان توصیه و سفارش شده است، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید سلیمانی گفت: کسانی که این عالم را می‌شناختند، می‌دانستند که ایشان شهید زندگی می‌کرد و چنین رحلت خونینی برای مجاهدین چندان عجیب نیست.

وی با اظهار اینکه آیت الله سلیمانی همواره دعا و درخواست از محضر حضرت حق برای شهادت داشتند و در مسیر جهاد تبیین جانفشانی کرده بودند، افزود: خانواده شهید شجره طیبه است و بنای ترویج معارف اهل بیت در آن جاری است.

حجت الاسلام قمی با عنوان این آیت الله شهید سلیمانی باقیات الصالحات زیادی از خود به جای گذاشته است، بر لزوم تداوم مسیر و راه آیت الله شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: از این مسیر تبیین اسلام ناب کوتاه نخواهیم آمد و پای آرمان شهیدان و شهدای تبیین و تبلیغ ایستادگی خواهیم کرد.

 در این دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی از جمله حجت الاسلام شکریان معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، کشور حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، محمد مهدی رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر و جمعی از مدیران کل استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اوایل ماه جاری براثر سوءقصد مسلحانه در بابلسر به شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار