فعالیت ۱۲۰ مربی جهادگر تبیین فرزند آوری

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان گفت: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جوانی جمعیت ۱۲۰ مربی تبیین گر فرزندآوری و جمعیت در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئله افزایش نسل جزو مباحث مهمی است که واقعاً همه مسئولین کشور - نه فقط مسئولین اداری - روحانیون، کسانی که منبر‌های تبلیغی دارند، باید در جامعه درباره آن فرهنگ سازی کنند اشاره و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی جمعیت و تربیت مربی جمعیت برای ۱۲۰ نفر از مبلغین و روحانیون برگزار شد.
وی با تاکید بر این که همه معضلات جامعه، اقتصادی نیست و نگرش و بینش فرهنگی از موانع مهم فرزند آوری است گفت: این جهادگران جمعیت بعد از طی دوره و آموختن تخصصی جنبه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و روانشناسی فرزندآوری، به تبیین مساله جوانی جمعیت درجلسات خانگی، سخنرانی‌ها، منبرها، گفتگو‌های صمیمی با خانواده‌ها و تبلیغ‌های چهره به چهره و حتی تبیین مجازی می‌پردازند.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: با توجه به بحران وضعیت جمعیت استان و کاهش فرزندآوری نسبت به میانگین کشوری سیاست‌های کلی سازمان، مبتنی بر کار فرهنگی لازم در حوزه جمعیت است.
حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی گفت:  اداره تبلیغات اسلامی استان در بحث اقدامات فرهنگی برای جوانی  جمعیت جزو ۱۰ استان برتر کشور است و در صورت هماهنگی و تعامل همه ارگان‌ها می‌توان نرخ رشد جمعیت در استان را بهبود بخشید.

 

ارسال نظر