کد خبر: ۹۵۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

حضور مردم در جهاد تبیین نیازمند برنامه‌ریزی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باید در راستای حضور و پای کار آمدن مردم در جهاد تبیین تلاش تا کار‌ها به صورت گروهی انجام شود.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در دیدار با کارکنان این اداره با اشاره به جلسه دیدار با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی مرکز اظهار داشت: محور همه کار‌ها جهاد تبیین است و در این راستا باید در مرحله اول خود شخص جدی گرفته شود و به آن توجه تا تاثیرپذیری برای تبیین و توجیه آن داشته باشیم. عملیات ویژه میدانی در سازمان تبلیغات اسلامی باید دارای  پیوست رسانه‌ای باشد.

وی با اشاره به حضور مردم در نگاه تمدنی عنوان کرد: باید حضور مردم در نگاه تمدنی را از طریق توجیه کردن، همراهی و آگاه کردن مردم به مسیری که ما در پیش داریم به صورت جدی برای ورود مردم به این راه انجام گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: باید با تفکر و جدی گرفتن اهل فکر و علم در استان کار‌ها به صورتی انجام شود تا خود مردم به حضور در جهاد تبیین ترغیب شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به بیانیات مقام معظم رهبری اظهار کرد: حداقل باید ۴ درصد مردم کردستان پای کار جهاد تبیین بیاوریم تا کار به صورت کنشگری انجام شود.

وی عنوان کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی روشن کردن حقیقت حجاب و مقابله با افشای پشت پرده بی حجابی از سوی دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در جهاد تبیین نیرو‌های جهادی و ظرفیت آنان شناسایی و از فعالیت آنان استقبال کرد.

وی در پایان به جدی گرفتن فعالیت شبکه نهضت بانوان  و حل مسائل روحانیون و آموزش و تربیت نیرو اشاره کرد.
ارسال نظر