کد خبر: ۹۵۹۷
بازدید نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

روز دختر «موکب رفیقانه» برپا شد

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری «موکب رفیقانه» در این استان خبر داد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مائده پیامی اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، موکب رفیقانه در بوشهر در حال برگزاری است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این موکب مورد استقبال بازدیدکنندگان واقع شد ابراز داشت: علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم، این موکب مورد بازدید آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و صالح رحیمی فرماندار بوشهر قرار گرفت.

وی تقویت هویت فردی و اجتماعی نوجوانان را از اهداف برپایی «موکب رفیقانه» عنوان کرد و اضافه کرد: در این موکب مصاحبه مسابقه‌گونه مادر دختری برای شناخت و رفاقت هر چه بیشتر میان این دو نسل در خانه انجام می‌شود.

پیامی تأکید کرد: این موکب روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در ساحل بوشهر در حال برگزاری است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین طرح ضرب‌المثل‌ها و کلمات و اصطلاحاتی با لهجه محلی بوشهری به صورت مسابقه در بین بازدیدکنندگان موکب و بیان معنا و مفهوم آن‌ها را از دیگر بخش‌های این موکب عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: معرفی کتاب و ارائه مشاوره به بازدید‌کنندگان و به ویژه نوجوانان، بخش‌های دیگر موکب رفیقانه را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار