کد خبر: ۹۶۲۶
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان:

بخشی از جهاد تبیین به بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب مربوط می‌شود

همایش بزرگ راویان پیشرفت استان اصفهان با موضوع «جهاد تبیین، جمعیت و فرزندآوری و امیدآفرینی» با حضور آیت‌الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان، ۱۷۰ نفر از مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در کارخانه فولاد مبارکه برگزار شد.
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

بخشی از جهاد تبیین به بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مربوط می‌شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی  در این همایش آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان در اهمیت جهاد تبیین گفت: منظور مقام معظم رهبری از جهاد تبیین، بیان حقایق است و حقیقت از خدای متعال که تنها حقیقت عالم امکان هستند شروع می‌شود و پس از آن هرچه هست مخلوق و زیر سایه خداوند است که شکل‌گرفته و می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دنیای امروز مشاهد می‌کنیم، متأسفانه برخی انسان‌ها منکر وجود خداوند هستند، جهاد تبیین حکم می‌کند که حقیقت خودِ خداوند، رسالت پیامبران و کتب آسمانی، حقیقت ائمۀ اطهار و ولایت فقیه را تبیین کنیم که اگر این حقایق تبیین نشود دیگران به گونۀ دیگر و خلاف حقیقت را بیان خواهند کرد و چه‌بسا در اثر همین بیان‌نکردن‌ها بسیاری افراد منکر حقیقت موارد یاد شده شوند.

امام‌جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بخش دیگری از جهاد تبیین به بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب مربوط می‌شود. به‌طورقطع وقتی مردم و به‌ویژه جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان از این دستاورد‌ها مطلع شوند و از نزدیک ببیند، شگفت‌زده خواهند شد که چه میزان تلاش انجام شده و چه دستاورد‌هایی حاصل شده است.

آیت‌الله مهدوی افزود: این که امروز کشورمان در عرصه صنعت فولاد و در بسیاری موضوعات دانشی دیگر رتبه‌های بالایی را به خود اختصاص داده است و عرصه‌ها را یکی پس از دیگری در حال فتح‌کردن است، به‌یقین اطلاع‌رسانی این موارد به مردم جامعه و جوانان امید می‌دهد و آن‌ها را در عرصه جهاد عملی، قوی‌تر خواهد کرد. امیدواریم تبیین این دستاورد‌ها و آنچه که هست به‌خوبی انجام شود. چراکه ما آرزو داریم انقلاب ما مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت، ولی عصر (عج) و ظهور ایشان باشد.

ارسال نظر