کد خبر: ۹۶۳۶

آئین سنگر سپاری مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی اردبیل

در آئینی «مهیار سپهری» با حکم رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور به عنوان مدیر حوزه هنری استان اردبیل معرفی و از زحمات هفت ساله «امین رجبی» قدردانی شد.
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، در آئین سنگرسپاری مدیر جدید حوزه هنری اردبیل، که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، معاون استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی اظهار کرد: در برهه حساس فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی باید ظهور و بروزی متفاوت پیدا کند که اردبیل مهد فرهنگ، تمدن و تاریخ این کشور است، می‌تواند با حضور هنرمندان با اصالت اتفاقات خوبی را در این بخش رقم بزند.

سعید لشگری تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بوده تا در ۲ سال اخیر با فضاسازی‌های مناسب منطبق بر سیاست دولت امیدآفرینی را در بین هنرمندان و اصحاب فکر و اندیشه داشته باشیم که قطعاً در ادامه این مسیر به این پویایی و حرکت تحولی نیاز داریم.

وی گفت: حوزه هنری دوره تحولی جدیدی را شروع کرده و قطعاً در دهه چهارم انقلاب تلاش بر این است تا رویش‌های جدیدی در این حوزه با پشتیبانی و حمایت مسئولان استانی اتفاق بیفتد.

در این مراسم مهیار سپهری مدیر جدید حوزه هنری استان اردبیل نیز با ابراز خرسندی از حضور در این استان به عنوان فرزند اردبیل افزود: در این مسئولیت تلاش خواهم کرد تا به تقویت فرهنگ و فعالیت‌های هنری با گستره وسیع در این استان یاریگر هنرمندان و فعالان این عرصه باشم.

وی خاطرنشان کرد: بنده از اهالی هنر هستم و حوزه هنری را خانه پدری خود می‌دانم و سعی خواهم کرد در این مسئولیت ادای دینی را به این خانه پدری داشته باشم.

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تعهد را در کنار تخصص بسیار مهم و ارزشمند می‌دانم و بر این باورم دل‌سپردگی و دلدادگی به هنر انقلاب اسلامی در شرایط حساس کنونی می‌تواند کشور را از این برهه حساس به سلامت عبور دهد.

مدیر جدید حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: ما در برابر انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش‌های به دست آمده در این چهار دهه مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده داریم و باید تلاش کنیم تا این درخت به ثمر نشسته را که خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده به نقطه ثمربخشی بیشتری برسانیم.

در این مراسم از زحمات هفت ساله «امیر رجبی» مدیر حوزه هنری قبلی قدردانی و «مهیار سپهری» به عنوان مدیر حوزه هنری استان اردبیل معرفی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار