مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

روحانیون راهبران فرهنگی جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با ترویج فساد اخلاقی و جنسی از طریق ابزارهایی، چون سلبریتی‌ها و فضای مجازی به دنیال تضعیف غیرت در جامعه هستند و در چنین شرایطی روحانیون به عنوان راهبران فرهنگی جامعه در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی باید با شناخت وظایف و مأموریت ها، نسبت به ارتقا سطح دانش و آگاهی خود برای ایفای این نقش مهم اهتمام کنند.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در جمع ائمه جماعات شهرستان میانه اظهار داشت: موضوع جنگ سوریه یک گام تمدنی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب مردم ایران در ۱۳۵۷  و جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و در واقع نشان و نماد مقاومت اسلامی در مقابله با جریان باطل داعشی بود که استکبار و استعمار قصد داشت آن را به عنوان نماینده اسلام معرفی کند.

وی ادامه داد: اتفاقات سوریه با بصیرت رهبر فرزانه انقلاب و رشادت سرداران دلیری چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شکست داعش، چهره واقعی اسلام شیعی و رحمانی را به عنوان مقدمه ساز ظهور و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی به جهان نشان داد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: مرور تاریخ و اسناد و مستندات تاریخی به خوبی نشان می دهد که آزادی قدس و بیت المقدس مقدمه ظهور است و بر همین اساس دشمنان اسلام و مسلمین همواره سعی بر قرار دادن منطقه شام به عنوان حدفاصلی بین مسلمانان و بیت المقدس هستند.

وی اغتشاشات اخیر را نیز امتداد همین توطئه ها برای جلوگیری از تحقق تمدن نوین اسلامی دانسته و گفت: این اغتشاشات به دنبال آرام شدن التهابات در سوریه و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای مهم به ویژه در حوزه های نظامی و منطقه ای طرح ریزی شد چرا که همه اسناد تاریخی دال بر نقش آفرینی مهم ایرانیان در فراهم شدن زمینه های ظهور از طرقی چون نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمنان این موضوع را درک کرده اند و به دنبال ترویج فساد اخلاقی و جنسی با هدف تضعیف غیرت در جامعه با ابزارهایی چون سلبریتی ها و فضای مجازی هستند، اتفاقی که پس از شهادت امیرالمؤمنین (ع) افتاد و معاویه با ترویج فساد در میان کوفیان کار را به جایی رساند که حضرت اباعبدالله (ع) در مقابل چشم اهل کوف سر بریده شد و آنان نظاره کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تأکید کرد: روحانیون به عنوان راهبر فرهنگی جامعه نقشی مهم در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند و باید با شناخت وظایف و مأموریت های خود، نسبت به ارتقا سطح دانش و آگاهی خود برای ایفای این نقش اهتمام کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار