حجت الاسلام حسینی تأکید کرد:

لزوم بکارگیری روش‌های موثر ارتباطی برای تعامل با نسل جوان جهانی 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز به واسطه تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته ای، چون اینترنت و فضای مجازی با نسل جوان و نوجوان جهانی طرف هستیم  و جهت دهی فکری چنین نسلی نیازمند استفاده از روش‌های نوین ارتباط موثر است.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در جلسه آموزشی شیوه‌های ارتباط با نسل نو ویژه ائمه جماعات و مبلغین شهرستان میانه گفت: نسل امروزی که گاه ما آن‌ها را بی دین می‌دانیم  نسلی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند به ۱۳، ۱۴ ساله‌های این نسل بیش از ۲۲ و ۲۳ ساله‌های دوران دفاع مقدس اعتقاد دارم، جوانانی که در مقام فرماندهان نظامی جنگ را اداره می‌کردند.

وی افزود: امروز به واسطه تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته ای، چون اینترنت و فضای مجازی با نسل جوان و نوجوان جهانی طرف هستیم که قدرت مطالبه گری، جسارت و جرأت بالا در بیان عقاید خود دارند و جهت دهی فکری چنین نسلی می‌طلبد که روش‌های نوین ارتباط موثر با آن‌ها را بیاموزیم و بکار گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان شد: دختران حاج قاسم و تشکل‌های پسرانه نوآئین حرکت‌هایی در جهت ایجاد و تقویت این ارتباط است چرا که شیوه دین داری نسل جدید تغییر کرده و باید با زبان خود آن‌ها توان و ظرفیت این نسل را به کار گیریم و بجای ارتباط یک طرفه، تعامل و رفاقت با جوان و نوجوان را در پیش گیریم.

گفتنی است در این جلسه ائمه جماعات و مبلغین شهرستان میانه ضمن طرح نکته نظرات خود در زمینه ارتباط با نسل جوان، در خصوص مسائل و چالش‌های حوزه‌های فعالیت خود به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار