مربیان جوان قرآن از سال آینده در چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت می‌شوند

حجت‌الاسلام ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: شناسایی قران آموزان جوان که دوره‌های تخصصی قرآن را از کودکی گذرانده اند در دستورکار است تا از سال اینده بعنوان مربیان جوان قران فعالیت داشته باشند.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر تصریح کرد: در مجموع ۱۶۲ موسسه فرهنگی و خانه قرانی شهری و روستایی در سه بخش آموزش قرآن برای سنین مختلف، حوزه‌های تبلیغی و ترویجی و برنامه‌های اثربخشی اجتماعی همچون فعالیت در دوران کرونا و حمایت از خانواده‌های زندانیان و بیماران و ... در استان فعالیت دارند.
وی با اشاره به اجرای شبکه آموزش قرآن استان برای ارتقای وضعیت آموزش قرآن و نشاط بخشی به کودکان و نوجوانان افزود: در قالب این شبکه کارگاه ها، نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقای آموزش و باتوجه به میزان فعالیت هر یک از موسسات قرآنی پیش بینی شده است و تا اسفندماه ادامه دارد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این شبکه شناسایی قران آموزان جوان که دوره‌های تخصصی قرآن را از کودکی گذرانده اند در دستورکار است تا از سال اینده بعنوان مربیان قران جوان فعالیت داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر همچنین از برگزاری  نشست‌های هم اندیشی درباره مسایل روز در مراکز قرانی خبر داد و افزود: با برگزاری این نشست ها، موسسات قرانی با توجه به جامعه مخاطب خود نقش آفرین می‌شوند و در کنار آموزش در موضوعاتی همچون جمعیت، جهاد تبیین، بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و ... هم فعال و اثرگذار می‌شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار