کد خبر: ۹۶۵۶

نشست انجمن هم‌بستگی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد

هم‌زمان با ایام آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نشست انجمن هم‌بستگی خانواده‌های معظم ایثارگران برگزار شد.
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا و خاطره‌گویی پیش‌کسوتان عرصه ایثار و مقاومت همراه بود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان سخنرانی کرد و پس‌از آن به گفتگوی صمیمی با این عزیزان پرداخت.

حجت الاسلام فوقی وجود خانواده‌های معظم ایثارگران را مایه خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و این را موهبتی الهی و افتخاری دانست که در ایام آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان میزبان این عزیزان است.

 وی با اشاره به عنوان و موضوع جلسه گفت: این موضوع و شعار که از هدف جلسه برخاسته است با تدبیر و سلیقه انتخاب شده است چراکه هرجا هم‌بستگی و هم اندیشی و روحیه جمع‌گرایی  و همکاری باشد طبق آیه صریح قرآن (تَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوى وَلا تَعاوَنوا عَلَى الإِثمِ وَالعُدوانِ) و در حدیثی نیز بیان شده که همراهی و حمایت خدا با کار‌های جمعی و گروهی و خیر و برکت با آن کار خواهد بود و نتایج خوبی را می‌توانیم مشاهده کنیم که در تجارب مختلف و متفاوتی، این اصل را شاهد بوده ایم.

فوقی در ادامه به برکات و نتیجه و ثمره خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران آن عزیزان سفرکرده اشاره کرد و گفت: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کنونی کشور در بخش‌های مختلف را مدیون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران می‌دانیم. ازخودگذشتگی‌های آنان در زمانی‌که این کشور به همین رشادت‌ها نیازمند بود و فرزندان ایران اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و زیر بار حرف زور نرفتند و از آب‌وخاک و ناموس این سرزمین دفاع کردند. وی در پایان به برکت این نشست‌ها و دورهمی‌های صمیمانه اشاره کرد گفت:  قدر صفا و صمیمیت این جمع‌ها را بدانید و از این همدلی و هم‌بستگی برای ارج نهادن به رشادت‌های ایثارگران بهره‌مند شوید و دراین‌راستا از مکتوب کردن تاریخ شفاهی خاطرات و مطالب پیش‌کسوتان این عرصه بهره‌مند شوید

 در پایان این نشست صمیمی حاضرین به بیان خاطره‌گویی و مطرح کردن مطالب فرهنگی اجتماعی و اظهار نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر