کد خبر: ۹۷۲۵

اختتامیه مسابقات مینی فوتبال ویژه هیئات مذهبی برگزار شد

رئیس شورای هیئات مذهبی شهر تهران گفت: این مسابقات از ابتدای ماه رمضان تا پنجم خرداد ماه در جریان بود و با شرکت ۲۰ تیم و انجام ۷۲ بازی مرحله فینال را پشت‌سر گذاشت که در نهایت تیم هیئت حضرت علی اکبر منطقه ۱۶ عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «ابراهیم سپهری» رئیس شورای هیئات مذهبی شهر تهران در ارتباط با برگزاری مسابقات مینی فوتبال ویژه هیئات مذهبی شهر تهران اظهار داشت: این موضوع قبل ماه مبارک رمضان و در جلسات متعدد به تصویب رسید. به دلیل این که بنده دبیر ورزش محلات تهران نیز هستم پیگیری این موضوع بر عهده بنده بود و مشتاق برگزاری این مسابقات بودم.

وی افزود: البته دیدگاه این بود که این موضوع در یک محله‌ای که بضاعت اهالی آن منطقه نسبت به سایر مناطق کم‌تر است و محیط آسیب‌پذیری دارد، برگزار شود. اهمیت چنین تصمیماتی آن‌جا است که بتوانیم جوانان را مراکز غیر فرهنگی به دور نگاه داریم که الحمدلله تا حدودی موفق بودیم و به طور میانگین ۶۰۰ تماشاگر بازی‌ها را تماشا کردند. به این دلیل محلاتی مثل شوش و دروازه غار برای این برنامه انتخاب شد.

سپهری ادامه داد: این مسابقات از ابتدای ماه رمضان تا پنجم خرداد ماه در جریان بود و با شرکت ۲۰ تیم و انجام ۷۲ بازی مرحله فینال را پشت‌سر گذاشت که در نهایت تیم هیئت حضرت علی اکبر منطقه ۱۶ عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. تمام بازی‌ها در مجموعه شهدای گمنام به آدرس منطقه ۱۶ خیابان شوش خیابان شهید مرسلی برگزار شد.

وی تاکید کرد: در این مسابقات از داوران کشوری استفاده شد و داور فینال نیز داوری در سطح بین الملل بود و سابقه قضاوت بین المللی را داشت. رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی شهر تهران، مسئولین ورزش شهرداری‌ها، برخی پیشکسوتان و ورزشکاران و همچنین دبیر فوتسال کشور در طول مسابقات از تماشاگران این مسابقات بودند.

رئیس شورای هیئات مذهبی تهران در ارتباط با هدف از برگزاری این مسابقات گفت: هیئات مذهبی اصولا در سال سه ماه فعالیت مداوم دارندو در دیگر زمان‌هافعالیت گسترده و چشم‌گیری را ارائه نمی‌دهند. هدف ما از برگزاری این مسابقات گردهمایی این هیئات و وارد کردن آنان به ورزش همراه با حفظ آن شور هیئتی در دیگر زمان‌ها بوده و خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به جوایز نیز تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات با در نظر گرفتن تمامی جوانب و همراهی برخی ادارات و نهادها، کاپ و مدال قهرمانی همراه با جوایز غیر نقدی اصلی‌ترین جوایز اولین دوره مسابقات مینی فوتبال ویژه هیئات مذهبی شهر تهران بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار