۳۱ فروردین | با حضور جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی؛

مدیرعامل «تبیان» با مأموریت‌های تازه معرفی شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید تبیان، تاکید کرد که این موسسه در مرحله‌ای جدید و پیچیده‌ قرار دارد و نگاه به آینده در آن باید متفاوت باشد.

مدیرعامل «تبیان» با مأموریت‌های تازه معرفی شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، در مراسم آیین تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، که روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت:«در این سه سال، با وجود همه محدودیت‌ها، مدیریتی هوشمندانه، اخلاق‌مدار و پیش‌برنده رقم خورد. ما امروز از عملکرد تبیان احساس آرامش داریم، اما توقع پیشرفت بیشتر هم داریم.» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اين كه که نگاه به آینده باید متفاوت باشد و تبیان در مرحله‌ای جدید و پیچیده‌تر قرار دارد، افزود: «ما در دوره مدیریتی جدید، حتماً باید گام رو به جلو برداریم. مرحله‌های پیچیده‌تری از این نبرد ترکیبی پیش روی مردم ماست و یکی از جاهایی که باید توقع از آن را بالا برد، تبیان است. ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم و برای خدمت در حوزه فرهنگ، باید هر روز با قوت، کیفیت و توان بیشتر پیش رفت. این امر مستلزم تأمین منابع قوی‌تر و گسترش کارهای جمعی بیش از پیش است.»

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی برپا بود، از سه سال فعالیت دکتر سیدرضا کاظمی تقدیر و دکتر محمدرضا نجارزاده به‌عنوان مدیرعامل جدید تبیان معرفی شد.

مدیرعامل جدید تبیان نیز در سخنانی مسیر آینده تبیان را در پنج محور کلان ازجمله، تبدیل تبیان به استارتاپ فرهنگی نوآور با هویت ایرانی-اسلامی، ایجاد باشگاه مخاطبان ۲۵ میلیونی با تمرکز بر روایتگری دیجیتال، توسعه آموزش‌های فرهنگی و راه‌اندازی اولین آزمایشگاه ملی شبهه‌زدایی، راه‌اندازی سوپراپ خانواده سالم ایرانی و گسترش روابط بیرونی و تعامل با جبهه فرهنگی انقلاب عنوان کرد و افزود: «تبیان باید به قطب فناوری فرهنگی جهان اسلام تبدیل شود؛ جایی که فناوری و ارزش‌های اسلامی درهم‌تنیده شده و مسیر آینده را روشن می‌سازد.»

در پایان این مراسم، دکتر سیدرضا کاظمی به عنوان عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد سپهر و مشاور حوزهٔ نوآوری و فناوری‌های نوین منصوب شد.

1404/01/31