همزمان با سراسر کشور؛

میزبانی ۲۳ مسجد شهرستان شهرکرد از معتکفین 

مراسم پرفیض و برکت اعتکاف همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) و ۲۳ مسجد شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

میزبانی ۲۳ مسجد شهرستان شهرکرد از معتکفین 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم پرفیض و برکت اعتکاف در شهر شهرکرد در مصلی امام خمینی(ره) و پنج مسجد برگزار می‌شود همچنین در سایر شهر‌های شهرستان شهرکرد نیز مراسم معنوی اعتکاف در ۱۸ مسجد ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

مسجد جامع (برادران) و مساجد صاحب‌الزمان (عج)، سلمان فارسی، امام علی (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ویژه خواهران در شهرستان شهرکرد پذیرای معتکفین خواهند بود.

مصلای امام خمینی (ره) در شهرکرد نیز میزبان دانش‌آموزان پسر معتکف خواهد بود، نکته قابل توجه این است که این مراسم معنوی به صورت مربی‌محور برگزار می‌شود یعنی دانش‌آموزان به گروه‌های حدود ۱۰ نفره تقسیم‌بندی شده و متناسب با سن و سال افراد حاضر در گروه مربیان مجزا برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

در شهر فرخشهر مسجد جامع و مسجد امام صادق (ع)، در نافچ مساجد امام حسین (ع) و موسی‌بن‌جعفر (ع)، در طاقانک مساجد صاحب‌الزمان (عج) و ابوالفضل (ع)، در هفشجان مسجد جامع و در وانان و پیربلوط مساجد جامع شهر میزبان معتکفین خواهند بود.

در مساجد جامع و ۱۴ معصوم (ع) شهر سورشجان، مساجد جامع و صاحب‌الزمان (عج) سودجان، مساجد جامع و علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) شهر کیان و مساجد جامع شهر‌های مرغملک، هرچگان و کاکلک نیز مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در مراسم پر فیض و برکت اعتکاف در شهرستان شهرکرد می‌توانند جهت انجام ثبت‌نام به سامانه www.ziafatchb.ir مراجعه کنند.

1402/10/30