سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان:

آماده‌سازی ۱۲ مسجد شهرستان سرایان برای پذیرایی از معتکفین

حجت‌الاسلام طاهری از آماده‌سازی ۱۲ مسجد شهرستان سرایان برای پذیرایی از معتکفین خبر داد.

آماده‌سازی ۱۲ مسجد شهرستان سرایان برای پذیرایی از معتکفین

به گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد طاهری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت موضوع اعتکاف و دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب از این ماه به‌عنوان ماه استثنایی یادکرد که تمام عبادات را در درون خود جمع کرده است و گفت: تاکنون در شهر سرایان بالغ‌بر ۲۰۰ نفر در اعتکاف ثبت‌نام کرده اند که نیمی از این تعداد را دانش آموزان به خود اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود در مراسم معنوی و فرهنگی اعتکاف بالغ‌بر ۳۰۰ نفر در شهرستان سرایان شرکت کنند.

وی بابیان اینکه اعتکاف موضوعی مردمی است و ما نیز به‌عنوان مسئولین ادارات و کارکنان آن بخشی از همین مردم هستیم، افزود: در جریان اعتکاف سال جاری حضور مسئولین استانی و میهمان کشوری را خواهیم داشت از ارائه برنامه‌های تبیینی و فرهنگی و علمی و معنوی پیش‌بینی‌شده در اعتکاف امسال بهره‌مند خواهیم بود.

حجت‌الاسلام طاهری بابیان آماده‌سازی ۱۲ مسجد برای پذیرایی از معتکفین گفت: ۲ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزی در نظر گرفته‌شده است که برنامه‌های ویژه در آن اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه رجب خاطرنشان کرد: تمام ادارات باید با برنامه‌های متنوع خود در شیرینی ذائقه و حلاوت مردم سهیم شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان با تأکید بر آذین‌بندی و فضاسازی شهر اضافه کرد: در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن چند موکب با حضور فعال جوانان در سه‌نقطه شهری به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

1402/11/01