با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی؛

سومین جلسه ستاد اعتکاف در ابوموسی تشکیل شد

سومین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ابوموسی با حضور امام جمعه موقت شهرستان و سایر اعضا در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل شد.

سومین جلسه ستاد اعتکاف در ابوموسی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سومین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ابوموسی با حضور امام جمعه موقت شهرستان و سایر اعضا جهت برنامه ریزی محتوایی بهتر مراسم معنوی اعتکاف در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در این جلسه گفت: مراسم معنوی اعتکاف روح معنویت را در شهر می‌دمد و آغازگر راهی روشن به سوی خداوند است و از این ظرفیت می‌توان در کسب معنویت بهره برد.

وی خاطر نشان کرد: استقبال از اعتکاف در میان قشر حوان و نوحوان بسیار خوب بوده است. این مراسم برای نوجوانان هم تمرینی معنوی است و هم به نوعی دور همی است که با دوستان خود در مسجد حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلیمین حسنی گفت:دعوت از اقشار مختلف به حضور در مراسم معنوی اعتکاف از طرق مختلف تبلیغی بوده است و افراد بسیاری جهت شرکت در این مراسم اظهار تمایل کرده اند و آمار مناسبی برای حضور ثبت نام نموده اند و انتظار می‌رود در روز‌های آتی افراد بیشتر جهت شرکت اظهار تمایل و ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همدلی بسیار خوبی در شهرستان در برگزاری این مراسم معنوی وجود دارد و الحمدلله ادارات و نهاد‌های فرهنگی چه در زمینه فرهنگی چه در زمینه پشتیبانی همراهی خوبی در این زمینه داشته اند.

1402/11/02