با هدف آشنایی با معارف نماز؛

اجرای طرح معراج نماز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه

طرح معراج نماز با هدف آشنایی روحانیون، ائمه جماعت با معارف نماز و تسلط بر روش های انتقال مفاهیم نماز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

اجرای طرح معراج نماز در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: دوره طرح معراج با حضور حجت الاسلام سید مصطفی باقری کارشناس مرکز تخصصی نماز درسالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

وی افزود: طرح معراج نماز یک دوره‌ای برای تربیت مربی معارف نماز است که هدف از برگزاری این دوره، آشنایی روحانیون و ائمه جماعت با معارف نماز، تسلط بر روش‌های انتقال مفاهیم نماز، تربیت مربی و محقق در زمینه نماز و ... است.

در ادامه حجت الاسلام سید مصطفی باقری استاد این جلسه در جمع روحانیون بیان کرد: توجه به آموزش نماز در بین اقشار مختلف جامعه بالاخص والدین و خانواده‌ها باید مد نظر روحانیون باشد.

وی ادامه داد و گفت: روحانیون باید حضور مستمر و قوی در جامعه داشته باشند و با تبلیغ امور دینی بالخصوص امر نماز با توجه به آیات قرآن از فساد در جامعه جلوگیری کنند.

کارشناس مرکز تخصصی نماز در دوره آموزشی نماز روحانیون به اهمیت و جایگاه نماز اشاره کرد و گفت: باید اهمیت نماز به خانواده‌ها گفته شود تا آن‌ها بتوانند نسلی نمازخوان تحویل جامعه دهند.

سید باقری دعوت به نماز و جذب به مساجد را از وظایف طلاب خواند و گفت: برخورد مناسب با کودکان و نوجوانان در مساجد و خیابان‌ها موجب می‌شود فرزندان به سمت شما رجوع کنند و با این برخورد جذب به مساجد شوند لذا برخورد و اخلاق خوب را در دستور کار خود و جزء اولویات قرار دهید.

1402/11/03