معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

برگزاری ۱۴۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی از برگزاری هزار و ۴۰۰ برنامه طی ایام دهه فجر امسال در این استان گلستان خبر داد و گفت: مردم اصلی‌ترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

برگزاری ۱۴۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلستان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم تنهاترین، اصلی ترین و برترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته‌های قرآن، انجمن‌ها و هیأت‌های مذهبی تمام هدف ما مردمی سازی برنامه‌ها است، افزود: بیش از هزار و ۴۰۰ برنامه در ۴۵ عنوان اصلی با حضور تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی برای دهه مبارک فجر طراحی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادادمه داد :راه اندازی کرسی‌های تلاوت تدبری به صورت محله محوری، نشست‌های تبیینی و توجیهی تحت عنوان جامعه مجاهد که گام اول آن با جامعه هزار نفری برگزار شد، رویداد نو آوین بر اساس تلاش‌های شهید آوینی با کنشگری کودکان و نوجوان، جشن‌های نشاط اجتماعی در میادین و تفرجگاه‌ها، برنامه مدرسه انقلاب و راه اندازی قرارگاه راهیان پیشرفت دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش، خانه‌های آسمانی با هدف شبکه سازی برای زنان کنشگر فرهنگی و اجتماعی در محلات، پویش حرف آورد و رویداد شیرین بیان برای کنشگران فعال دختر در محلات و محیط‌های دانش آموزی را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها خیابان انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب خواهیم داشت.

1402/11/04