رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران خبرداد:

هشت مسجد میزبان معتکفین

معتکفین در مراسم اعتکاف در ۸ مسجد شهری و روستایی در شهرستان دهلران مستقر می شوند.

هشت مسجد میزبان معتکفینبه گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امین کاکه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران، ثبت‌نام از معتکفین در ۸ مسجد شهری و روستایی جهت بهره مندی از ایام البیض اعتکاف، انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام کاکه افزود: فضیلت و اهمیت سنت حسنه اعتکاف در آیات قرآن کریم و روایات و سیره ائمه معصومین (ع) بیان شده و برآن تاکید فراوان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در ادامه اظهار داشت: حضور گسترده دانش آموزان در اعتکاف امسال برای بهره مندی از فیوضات این سنت حسنه، فرصت مناسبی را برای تزکیه و طهارت دل و جان ایجاد کرده و ریشه‌های شخصیت نوجوان در این ایام میتواند با ریشه و اصل اعتقادات اسلامی و قرآنی پیوند بخورد.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور و بهره مندی از اوقات اعتکاف برای معتکفین عزیز در نظر گرفته شده است و در قالب جلسات متعدد با عوامل اجرائی برنامه‌های قرآنی و دینی قابل اجرا، طراحی و تبیین شده است.

آغاز سنت حسنه اعتکاف قبل از اذان صبح روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه وخاتمه آن بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه هفتم بهمن ماه میباشد.

1402/11/05