دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش ۸۶ درصدی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی

حجت الاسلام صفری گفت: امسال ۲۱ هزار و ۵۵۲ نفر در مراسم معنوی اعتکاف از خراسان جنوبی شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۶ درصدی داشته است.

افزایش ۸۶ درصدی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صفری، دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی استان اظهار داشت: باوجود تلفیق مساجد با جمعیت کم،   بیش از ۲۵۰ مسجد در استان خراسان جنوبی میزبان معتکفین جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

وی بابیان اینکه ۲۱ هزار و ۵۵۲ نفر در مراسم معنوی اعتکاف استان شرکت کرده‌اند، افزود: آمار شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۸۶ درصدی داشته است.

حجت‌الاسلام صفری در ادامه بیان کرد: ۱۴ هزار و ۵۷۸ نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در استان خراسان جنوبی از بانوان هستند و ۶ هزار و ۴۵۸ مرد نیز در این مراسم شرکت کرده‌اند.

دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی در خصوص تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اعتکاف گفت: در مراسم معنوی اعتکاف امسال پنج هزار و ۱۷۱ دانش‌آموز دختر و سه هزار و ۴۴۲ دانش‌آموز پسر شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صفری در پایان گفت: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در اعتکاف امسال در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۷۳۲۶ نفر، طبس با ۲۷۹۵ نفر، قاین با ۱۷۶۵ نفر و زیرکوه با ۱۶۶۴  می‌باشد.افزایش ۸۲ درصدی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی

1402/11/06