معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان:

خوزستان در حوزه گام دوم انقلاب، پيشرو است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اين استان در انجام مأموریت‌ها و اقدامات مورد انتظار، به یک ارتقاء جدی و قابل‌توجه دست پیداکرده و در حوزه گام دوم انقلاب پيشرو است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان - حجت‌الاسلام فرد آقایی - با بیان گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام گرفته در سطح استان، به‌ویژه در حوزه مأموریت‌های محوله به مدیران شهرستان‌ها گفت: به‌جرأت می‌توان ادعا کرد که استان خوزستان در انجام مأموریت‌ها و اقدامات مورد انتظار، به یک ارتقاء جدی و قابل‌توجه دست پیداکرده است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تشکیل «قرارگاه‌های ۱۰ گانه» را به‌عنوان یک اقدام تحولی در سطح استان برشمرد و گفت: در استان خوزستان با توجه به  تشکیل قرارگاه‌های دهگانه یک ارتقاء گفتمانی و مأموریتی حاصل‌شده است.
این مقام فرهنگی در ادامه یادآور شد: تقویت حوزه‌های هدایت و نظارت ستادی ازاولویت‌های تبلیغات اسلامی خوزستان به‌شمار می‌رود که با تشکیل قرارگاه‌های ۱۰ گانه؛ این امور به تحقق رسیدند. همچنین هویت و استقلال بخشی بیشتر به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها ازجمله رویداد‌هایی بود که بازتاب آن در اجرای «عملیات حاج قاسم» به‌وضوح مشاهده شد.
وی افزود: تلاش ما بر این است که شبکه تشکیلاتی ما دارای برنامه مشخص و نظم باشد. تعیین جایگاه‌ها و فرآیند‌ها باید موردتوجه قرار گیرد چراکه تعیین جایگاه‌ها  در حوزه فرهنگ بسیار مهمتر از دیگر حوزه هاست.
در بخش دیگری از این نشست، مدیر مرکز تعالی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در استان خوزستان بیان داشت: در حوزه ترویج و فرهنگ سازی گام دوم انقلاب اسلامی، استان خوزستان آرایش سریعتری نسبت به سایر استان‌ها به خود گرفت و این اتفاق جای تقدیر و تشکر دارد.  
حجت‌الاسلام سید امین موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب به‌عنوان یک سازمان گفتمان ساز انقلاب اسلامی نیاز به یک ارتقاء در سطوح مختلف مدیریتی خود داشتند.
 گفتنی است، برگزاری کارگاه گفتگو محور با موضوع «رویکرد تحول بنیادین مدیریتی» در سازمان تبلیغات اسلامی توسط مسئول امور نخبگان مرکز تعالی و دستیار ارشد قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر بخش‌های این نشست بود.

1400/12/04