شورای قرآن ملایر

برگزاری جلسه شورای قرآن در شهرستان ملایر

جلسه شورای قرآن شهرستان ملایر در محل دفتر امام جمعه محترم ملایر برگزار شد

برگزاری جلسه شورای قرآن در شهرستان ملایر

برگزاری جلسه شورای قرآن در شهرستان ملایر

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ؛ جلسه شورای قرآن شهرستان ملایر با حضور امام جمعه محترم شهرستان ملایر حضرت حجت الاسلام والمسلمین ارزنده ، فرماندار و جمعی از اعضای شورای قرآن شهرستان ملایر در محل دفتر امام جمعه محترم ملایر برگزار شد.

ایرج یار محمدی کارشناس قرآنی شهرستان ملایر خبر داد و گفت : ابتدای جلسه با نوای دلنشین کلام الله مجید توسط قاری بین المللی استاد احسان بیات شروع شد سپس حجت الاسلام رستمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی ملایر گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای قرآنی و پیشنهادات و برنامه های راهبردی قرآنی در ایام الله دهه فجر ارائه کرد.

یارمحمدی افزود: در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین ارزنده ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای قرآن شهرستان ملایر بر ضرورت رویه واحد در انجام امور قرآنی توسط همه ارگانها و نهادهای قرآنی تاکید نموده و از همه فعالان قرآنی خواست تا در یک جبهه واحد برای خدمت به قرآن قرار گیرند . وی در ادامه صحبتهای خود افزود،  برای اجرای برنامه های قرآنی باید سازماندهی و برنامه ریزی مناسب انجام شود .

کارشناس قرآنی شهرستان ملایر :باید از نقش مردم در این حوزه مهم غافل نشده و از توان بی پایان مردم در عرصه قرآن بهره مند شویم . به نظر می رسد برگزاری مستمر و هفتگی شورای قرآن شهرستان ملایر برای ساماندهی این امر مهم بسیار راه گشا است .
در پایان این جلسه مقرر شد که جلسات شورای قرآن به صورت کارشناسی شده و منظم در آستانه ماه مبارک رمضان و به صورت مستمر و کاربردی در طول سال برگزار گردد

1402/11/10