سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزان اسدآباد

حجت الاسلام طالبی از رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزخبر داد و گفت: امسال با رویکرد فرهنگی دینی و همکاری آموزش پروزش توانستیم ویژه دانش آموزان دختر و پسر ۳ روز برنامه اعتکاف برگزار کنیم.

رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزان اسدآباد

رشد ۳۰ درصدی معتکفین دانش آموزان اسدآبادبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام طالبی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از معتکف شدن ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: امسال تعداد ۹۲ نفر دانش‌آموز دختر و ۲۰۸ نفر دانش‌آموز پسر در مسجد جامع و حضرت امام موسی بن جعفر (ع) شهر اسدآباد معتکف شدند.

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه امسال اعتکاف دانش‌آموزی در شهرستان اسدآباد به تفکیک دانش آموزان دختر و پسر با استقبال بسیار خوب و پرشور همراه بود، افزود: با توجه به ظرفیت محدود در  دو مسجد جامع و حضرت موسی‌بن‌جعفر (ع) متاسفانه از پذیرش بیشتر دانش‌آموزان معذور شدیم.

وی اعتکاف دانش‌آموزی را فرصت بسیار مغتنم برای ایجاد فضای تربیتی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی خواند و افزود: در فرصت با ارزش اعتکاف دانش‌آموزان بر اساس برنامه‌های متنوع گام در مسیر ارتقای دانش معنوی و تهذیب می‌گذارند.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: در اعتکاف امسال در شهرستان اسدآباد تلاش شد با بهره‌مندی از مربیان مجرب و برنامه‌های متنوع تربیتی و با استفاده از برکات معنوی اعتکاف به رشد و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نیز بپردازیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: به نظر می‌رسد، این اولین‌باری است که این میزان از دانش‌آموزان دختر و پسر در دو مسجد مجزای شهر به امر معنوی اعتکاف پرداختند.
وی در ادامه افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان اسدآباد در ۹ مسجد این شهرستان برگزار شد که با استقبال خوب قشر دانش‌آموزی همراه بود. اعتکاف؛ فرصت ناب برای خلوت و میهمانی با خدا است که در ماه رجب انجام می‌شود و مؤمنان سه روز را در مسجد به عنوان خانه خدا می‌مانند و با خدای خود خلوت می‌کنند و روزه می‌گیرند.

1402/11/10