شبکه تبلیغ مروجین دین

مبلغین و ائمه جماعات مساجد برای حضور حداکثری در انتخابات بسیار اثر گذار هستند.

فرماندار نهاوند در جمع مبلغین و ائمه جماعات مساجد گفت: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف انجام‌شده که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاورد‌ها است.

مبلغین و ائمه جماعات مساجد برای حضور حداکثری در انتخابات بسیار اثر گذار هستند.به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند صبح سه شنبه ۱۰ بهمن ماه جاری در مراسم گردهمائی مبلغین و ائمه جماعات مساجد این شهرستان گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی شده و دستاورد‌های زیادی به دست آورده‌ایم.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب و مغتنمی برای بیان کار‌های انجام‌شده و پیشرفت‌های کشور است و مبلغین و ائمه جماعات می‌تواندد در این حوزه به ایفای نقش تاثیر گذار خود بر لایه‌های مختلف جمعیتی و اقشار و گروه‌های مردم  همت نمایند.

احمدوند افزود: در اجرای برنامه‌های دهه فجر بحث امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و مردمی بودن بسیار مهم است که باید موردتوجه اصحاب رسانه، مبلغین و ائمه جماعات مساجد باشد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها هم در انعکاس اخبار و رخداد‌های این دهه و برنامه‌های اجراشده در بخش‌ها، روستا‌ها و مناطق مختلف شهرستان با اولویت امیدآفرینی نقش مؤثری دارند.

فرماندار نهاوند گفت: نمایشگاه دستاورد‌های نظام در دهه فجر برای آشنایی مردم با خدمات نظام با مشارکت دستگاه‌های مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

احمدوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات گفت: برگزاری انتخابات پرشور تأکیدداریم و این موضوع برای همه ما مهم است.

وی اظهار داشت: در بحث جهاد تبیین تأکید بر مشارکت بالای مردم مهم است و متولیان فرهنگی و مذهبی مساجد و هیئات مذهبی در راستای جهاد تبیین نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات داشته باشند.

فرماندار نهاوند افزود: تلاش برای حل مشکلات مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام‌شده باعث امیدواری و رضایتمندی می‌شود.

احمدوند با اشاره به برپایی نمایشگاه امید تا ظهور در ایام‌الله دههٔ فجر گفت: ادارات شهرستان در برپایی این نمایشگاه تلاش خود را به کار ببرند و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های عمرانی دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث کلنگ زنی‌ها و افتتاح طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در پیش روداریم که در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در دو سال گذشته در بخش‌های مختلف شهرستان کار‌های مهمی انجام‌شده و کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید تلاش کنیم این کاستی‌ها به حداقل برسد.

احمدوند در پایان گفت: برای اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌ها استاندار و معاونان وی برای  افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان حضور می‌یابند.

1402/11/10