حماسه حضور تشکل‌های دینی

لزوم حضور فعالان فرهنگی و مذهبی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

فرامرز لطیفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان انقلاب اسلامی را انقلابی توحیدی و بر گرفته از عاشورای حسینی دانست و بر حضور فعالان فرهنگی مذهبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

لزوم حضور فعالان فرهنگی و مذهبی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

لزوم حضور فعالان فرهنگی و مذهبی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ فرامرز لطیفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان انقلاب اسلامی را انقلابی توحیدی و بر گرفته از عاشورای حسینی دانست و بر حضور فعالان فرهنگی مذهبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

وی در پیامی فعالان فرهنگی مذهبی و هیئت‌های مذهبی این شهرستان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد.وی افزود: این روزها؛ روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی انقلاب بزرگ ملت ایران است، انقلابی توحیدی و الهام گرفته از عاشورای حسینی.

لطفی بیان داشت: اکنون به برکت خون شهدا و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای این کشور در امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

رییس شورای هیئات مذهبی استان در ادامه افزود: در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، از تمامی هیات های مذهبی و فعالان فرهنگی مذهبی و عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور در خواست می‌شود با حضور با شکوه و با نشاط خود در یوم الله 22 بهمن بار دیگر تجدید میثاق دوباره داشته باشند با آرمان های امام شهدا و شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب تا بدین وسیله دوباره به جهانیان ثابت کنیم که ملت غیور و همیشه در صحنه حاضر نیست از حق و مطالبات بین المللی خود سره سوزنی کوتاه بیاید. و همواره در صحنه حضور دارند. و مستکبران بدانند که تا اتکای ما به خداوند متعال باشد از ارعاب و تحریم ترسی نداریم و آمادگی کامل خود را برای حضور در صحنه ای ملی و مذهبی اعلام می داریم.

1402/11/18