مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در همدان برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حادثه شهدای گلزار شهدای کرمان در روز دو‌شنبه، ۲۳ بهمن ماه در گلزار شهدای همدان برگزار می‌شود.

مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در همدان برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در همدان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت حادثه تروریستی  گلزار شهدای کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نادم معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی موسسه روایت سیره شهدا با حضور مردم دارالمومنین و مدیران و کارکنان ادارات همدان در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار خواهد شد.

رضا ویسی ضمن بیزاری از افرادی که انسان‌های بی دفاع را این‌گونه مظلومانه می‌کشند، افزود: قطعا آنها با شهادت رساندن حاج قاسم، می‌دانند حاج قاسم‌هایی در ایران و به دنبال مکتب شهید سلیمانی زنده می‌شوند و ان‌شاء الله ایران همیشه سربلند خواهد بود.

کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی افزود:  مکتب ما مکتب سید شهداست، قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست.

وی با بیان اینکه به قول حاج قاسم ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم، گفت: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما شهادت در این مسیر مقدس است.

ویسی با بیان اینکه  امروز دشمنان جنگی تمام عیار علیه نظام و مردم به راه انداخته اند، خاطرنشان کرد:  تجربه ثابت کرده است نظام جمهوری اسلامی همواره از همه تهدیدها و تحریم ها گذشته بالنده تر از همیشه به حرکت خود ادامه داده است.

رضا ویسی اظهار کرد: تکلیف ما این است که گول حرف‌های دشمن را نخوریم و باید در عرصه انتخابات به جد وارد شده و هرچه مشارکت بیشتر شود، انتخابات با شکوه‌تر خواهد بود.

1402/11/23