مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مشارکت حداکثری مایه اقتدار خواهد بود

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه‌جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.

مشارکت حداکثری مایه اقتدار خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو روابط عمومی  گفت: مردم ایران اسلامی با انقلاب سال ۵۷ مسیری را انتخاب کرده‌اند که در این مسیر استکبارستیزی، پایبندی به ارزش‌های الهی، آزادی از قید طاغوت‌های عالم و عزت اسلام مهم‌ترین شاخصه‌های طی طریق است و آنچه قوام این حرکت را به همراه داشته و دارد مکتب، مرجعیت و مردم است.

وی افزود: مکتب و مرجعیت زمانی درصحنه زندگی جامعه و جهان نقش‌آفرین خواهند بود و زمینه دستیابی به سعادت الهی و رضایت پروردگار را فراهم می‌کند که  مردم آن‌ها را همراهی کنند، گفت: در این راستا شاهد تلاش شبانه‌روزی و هزینه‌های صد‌ها میلیون دلاری دشمن در مسیر ضعیف کردن اراده ملت و از بین بردن اعتقادات مذهبی و سیاسی مردم در همراهی با مکتب و مرجعیت هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: شواهد گوناگون در اقصی نقاط عالم گویای این حقیقت است که انقلاب اسلامی با تکیه‌بر ولایت‌فقیه و همراهی مردم، نه‌تن‌ها مایه عزت اسلام شده، بلکه الگوی جوامع مختلف بشری برای رهایی از یوغ استکبار و زیاده‌خواهی زورگویان عالم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه‌جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.

وی تصریح‌کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این مسیر ملت مجاهد ایران انتخاب کرده‌اند و باید به آن اهتمام داشته باشند انتخاب نماینده‌ای در تراز این انقلاب و این هدف است و لذا نماینده این مردم باید با آرمان و اهداف اسلامی بتواند در سنگر مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین، نظارت بر عملکرد‌ها و تعهد به امورات مختلفی که جزء وظایف او شمرده‌شده، مایه افتخار مردم و پیش برنده سیاست‌های انقلابی نظام و مایه یأس دشمنان باشد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: جهادی بودن، مردمی بودن، نهراسیدن از مورد هجمه دشمن قرار گرفتن، نداشتن ارتباط قبلی و بعدی با زیاده خواهان و ایادی بیگانه جزء مؤلفه‌های اصلی نمایندگان است.

1402/11/23