رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات خبر داد:

برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۵۰ مسجد شهرستان قائنات

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد گفت: مراسم جشن میلاد حضرت امام حسین (ع) به همت روحانیون در بیش از ۵۰ مسجد شهر و روستا‌های شهرستان قائنات برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۵۰ مسجد شهرستان قائنات

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در بیش از ۵۰ مسجد و حسینیه این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمامی عاشقان و شیفتگان امام حسین (ع) در روز قیامت از شفاعت آن امام بزرگوار برخوردار خواهند شد زیرا عشق به امام حسین (ع)، عشق به همه خوبی‌هاست.

وی افزود: به همت روحانیون مستقر، طرح هجرت، هدایت، اعزامی و بومی جشن میلاد سرو و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بیش از ۵۰ مسجد، حسینیه، بقاع متبرکه و ... در شهر و روستا‌های این شهرستان باشکوه خاصی برگزار شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات بر ضرورت توسعه تبلیغ در الگودهی سیره زندگانی امام حسین (ع) در جامعه تأکید کرد و گفت قیام امام حسین (ع) باید از ابعاد گوناگون مادی و معنوی، فردی و اجتماعی، اخلاقی، سیاسی، نظامی و فرهنگی الگو و سرمشق باشد چراکه عاشورا رسالت بزرگی را بر دوش همه دین‌داران به‌ویژه افراد آگاه جامعه نهاده است.

مولودی‌خوانی، پخش شربت و شیرینی، اهدای جوایز، نمایشنامه و ... ازجمله برنامه‌های شب میلاد امام حسین (ع) بود.

1402/11/24