حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تشریح کرد:

نقش فعالین قرآنی در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: فعالین قرآنی از جمله افرادی هستند که می‌توانند در ترویج و تبلیغ طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اثرگذاری بالایی داشته باشند.

نقش فعالین قرآنی در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در نشست با فعالین قرآنی اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت سراسری در کشور برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متناسب با آیات ویژه طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه رمضان کلیپ‌هایی ساخته شده است، افزود: فعالین قرآنی از جمله افرادی هستند که می‌توانند در ترویج و تبلیغ این طرح اثرگذاری بالایی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان پنج فراز شامل ایمان و امید، توحید و نفی عبودیت غیر خدا، نبوت و رستاخیز اجتماعی، ولایت و پیوند‌های اجتماعی، معاد و پیوستگی دنیا و آخرت شامل ۳۰ آیه از قرآن کریم انتخاب شده است که در هر روز یکی از این آیات نورانی تلاوت و حفظ می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری عنوان کرد: انس و الفت مردم با قرآن کریم باید به میزانی افزایش پیدا کند که افراد برای حل مشکلات و ارتقا کیفیت زندگی خود به قرآن و آیات الهی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال ماه رمضان ویژه‌ای را تجربه کنیم و بعد از اتمام این ماه مبارک نیز اثر قرآن کریم را در زندگی‌های خود احساس کنیم چراکه اگر انسان و زندگی او قرآنی شود برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

1402/12/09