امام جمعه کرج:

زیارت جامعه کبیره، تفسیر قرآن ناطق است

امام جمعه کرج با اشاره به ابعاد متعدد زیارت جامعه کبیره، گفت: زیارت جامعه کبیره را می‌توان مفسر قرآن ناطق خواند.

به گزارش روابط‌عمومی داره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در نخستین همایش حافظان زیارت جامعه کبیره کرج که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام و تسلیت شهادت امام هادی(ع)، گفت: امیدوارم بتوانیم از فضیلت ماه رجب بهره‌مند شویم؛ این ماه ویژه، مشمول نگاه خاص الهی است، از خداوند می‌خواهیم در فصلی که با ماه رجب آغاز و به ماه رمضان ختم می‌شود ما را به ماه رحمت و برکت خود که همان ماه رمضان است برساند تا بتوانیم از فضیلت این ماه پربرکت نیز بهره مند شویم.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه این ماه، ماه استغفار دوستداران اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: روایت داریم پیامبر اکبر (ص) به تعداد عروق اصلی بدن استغفار می‌کردند، همچنین در نهج‌البلاغه و آیات قرآن آمده که استغفار، اَمان نامه خداوند است که هم می‌توانیم برای دیگران و هم برای خود طلب بخشش و استغفار داشته باشیم. 
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به آیات و روایات دیگری در خصوص استغفار در ماه رجب، یادآور شد: از خداوند بخواهیم به وسیله استغفار برای ادامه عمر و زندگی به شما پاکی عطا کند. ماه رجب رحمت خداوند بر امت پیغمبر(ع) سرازیر می‌کند.

1400/12/04