حجت الاسلام حمید حسنی:

نتایج داوری دومین جشنواره صبغه الله در زنجان اعلام شد

نتایج داوری دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان اعلام شد.

نتایج داوری دومین جشنواره صبغه الله در زنجان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: نتایج داوری دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان اعلام شد.

حسنی افزود: این جشنواره قرآنی بین مراکز قرآنی تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد. موسسات و خانه‌های قرآنی با ارسال فرم‌ها و مستندات توسط مدیران مراکز در این جشنواره شرکت کردند و گزارشات خود را جهت داوری به اداره امور قرآنی زنجان ارسال کردند.

رئیس اداره امور قرآنی زنجان تاکید کرد: این جشنواره در چهار بخش با عناوین مراکز برتر قرآنی زنجان اعم از موسسات، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی و بخش چهارم نیز با عنوان مراکز فعال در مناطق محروم که در این بخش نیز به مرکز قرآنی برتر و همچنین ۱۶ مرکز فعال قرآنی جوایزی اهدا می‌شود برگزار شد و مراکز برتر اعلام شدند: در بخش موسسات قرآنی به ترتیب موسسه انوار وحی ابهر، جلوه توحید خرمدره و جنت الماوی زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند، در بخش خانه‌های قرآن شهری: بشری از خرمدره، مبین از زنجان و ثارالله از خرمدره به ترتیب اول تا سوم شدند، در بخش خانه‌های قرآن روستایی: خانه‌های قرآنی بصائر روستای مشکین، سرج روستای آقکند و مصباح الهدی از روستای نصیرآباد موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و جوایزی دریافت کردند.

در بخش چهارم این جشنواره نیز خانه قرآن مشکات زنجان، موسسه مصباح الهدی از زنجان، خانه قرآن هدایت از ابهر و ۱۶ مرکز فعال قرآنی دیگر نیز در سطح استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

1402/12/14