دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با مدیرکل اوقاف این استان

به مناسبت هفته وقف حجت‌الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در اداره کل اوقاف این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و هیئت همراه در محل اداره کل اوقاف گفت: تمام ظرفیت های اداره اوقاف را در جهت اعتلای فرهنگ دینی به کار می‌گیریم و بر این باوریم که اداره کل تبلیغات اسلامی با توجه به ارتباط گستره با بدنه مردمی می‌تواند خیریه های مردمی را در زمینه فرهنگ و دین به کار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان درباره‌ی تعامل و همکاری میان دو سازمان هم طی سخنانی تصریح کرد: تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه در لایه استانی بسیار سازنده خواهد بود.
حجت‌الاسلام کرمی اظهار داشت: اداره کل اوقاف این آمادگی را دارد تمام توان این مجموعه در امور فرهنگی و قرآنی را به کمک سازمان تبلیغات بیاورد و در اهداف بلندی که سازمان مد نظر دارد، همکاری لازم را داشته باشد.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام احمدی ضمن تبریک هفته ی وقف به مدیر و کارکنان اداره اوقاف و امورخیریه، از همکاری مدیر کل اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی تشکر و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اوقاف و امور خیریه را از نقاط مثبت و عامل پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه عنوان کرد.
حجت‌الاسلام احمدی افزود: همکاری بین اوقاف و امور خیریه با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه توسعه شبکه تبلیغی را از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد این همکاری و تعامل بیشتر از قبل ادامه پیدا کند.
در پایان این دیدار حجت‌الاسلام احمدی از تلاشهای و زحمتهای مدیر کل اوقاف تقدیر کرد.

1400/07/23