به همت اداره تبلیغات اسلامی:

۱۳۵ مبلغ دینی و فرهنگی به مناطق مختلف نهاوند اعزام شدند

کارشناس امور عمومی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی از اعزام ۱۳۵ نفر از مبلغین و مبلغات حوزوی به مناطق مختلف شهرستان نهاوند خبر داد.

۱۳۵ مبلغ دینی و فرهنگی به مناطق مختلف نهاوند اعزام شدند

۱۳۵ مبلغ دینی و فرهنگی به مناطق مختلف نهاوند اعزام شدند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، علی ترکاشوند صبح چهارشنبه 23اسفند ماه جاری در گفتگوئی با بیان این خبر اظهار داشت: نظر به نیازسنجی های صورت گرفته و برحسب اطلاعات و آمار تبلیغی و همچنین رایزنی با فعالان فرهنگی و دینی در مناطق مختلف شهرستان نهاوند زمینه اعزام 135نفر از مبلغین و بلغات دینی در ماه مبارک رمضان فراهم شده است.
وی افزود: مبلغین اعزامی با دریافت حکم تبلیغی و شیوه نامه اعزام رمضان سال 1403 به مدت 1ماه به مساجد ، حسینیه ها و هیئات مذهبی شهری و روستائی اعزام شدند.و در اعزام ماه رمضان 25 نفر از مبلغات و 110نفر از مبلغین حوزوی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری می نمایند.
ترکاشوند ادامه داد: : انجام فعالیت های تبلیغی اثر گذار ، اقامه نماز جماعت در سه نوبت در ایام ماه مبارک رمضان وهمچنین جذب و هدایت نسل جوان و نوجوان به سمت سوی فرهنگ دینی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن از جمله اهداف حضور مبلغین در مناطق تبلیغی است.
ترکاشوند در خاتمه گفت: درتنظیم شیوه نامه تبلیغی رمضان 1403 طرح زندگی با آیه ها به طور ویژه تبیین و تشریح شده است و مبلغین اعزامی به روستاها از این شیوه نامه به عنوان راهبرد تبلیغی استفاده می نمایند..

1402/12/23