سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

جنایت اخیر صهیونیست‌ها اوج وحشی‌گری آن‌ها را نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفتگوئی اظهار داشت: جنایت اخیر صهیونیست‌های کودک کش در بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری این رژیم نامشروع را نشان داد.

جنایت اخیر صهیونیست‌ها اوج وحشی‌گری آن‌ها را نشان داد

جنایت اخیر صهیونیست‌ها اوج وحشی‌گری آن‌ها را نشان دادبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی اظهارداشت: جنایت اخیر صهیونیست‌های کودک کش در بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری این رژیم نامشروع را نشان داد.

وی با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی هر جنایتی که توانسته انجام داده و با اقدام اخیر نشان داد بویی از انسانیت و شرافت نبرده است.

حجت الاسلام گروسی در ادامه افزود: باوجود این همه جنایت، ولی صهیونیست‌ها باید بدانند ظلم پایدار نیست و پیروزی نهایی برای مردم مظلوم فلسطین است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان بیان کرد: وظیفه هر مسلمانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در قبال مردم مظلوم فلسطین است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم روزه دار ایران اسلامی از همه اقشار و گروه‌های مردمی جهت حضور د راهپیمائی روز قدس دعوت نمود و بر وحدت و همدلی مسلمنان در برابر مستکبران و ایادی استکبار تاکید کرد.

1403/01/06