مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد:

محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده فن آوری صحیح تبلیغات اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: فن آوری سازمان تبلیغات با تدبیر، فکر و پویا رقم خورده و به بلوغ رسیده است.

محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده فن آوری صحیح تبلیغات اسلامی

محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده فن آوری صحیح تبلیغات اسلامیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: فن آوری مردمی سازی سازمان تبلیغات با تدبیر، فکر و پویا رقم خورده است و طرح مردمی و کارآمدی است که رهبر انقلاب اسلامی اخیراً بعد از مهمانی ده کیلومتری به آن اشاره کردند و باعث خوشحالی است که سازمان تبلیغات به چنین بلوغی رسیده است.

وی افزود: تبلیغات اسلامی از اسم، عنوان و چهارچوب خود عبور کرده و در صدد ضرب توان مردم در حاکمیت با ایجاد بستری برای استفاده مردم و به تعبیری مقدمات قیام مردم را در یک سری برنامه‌های مذهبی فراهم می‌کند.

حجت الاسلام ارتقایی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی بسیار تعریف و تمجید فرمودند که سازمان تبلیغات به این فن آوری رسیده و یک مدیریت در سایه ایجاد کرده است که خود دستگاه‌ها و حاکمیت‌ها دیده نمی‌شود، ولی بستر را در ذیل این ساختار مردمی سازی دنبال می‌کند.

وی افزود: با رفتن سراغ دستگاه‌های مختلف که وارد عرصه شوند و در کنار مردم نقش ایفا کنند و باعث تسهیلگری خود و تنظیم گری خود را ایفا کنند، از طرف دیگر توان واقعی مردم را می‌آورند و کاری با نمود و ظاهر مردمی انجام می‌دهد این جای تبریک دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان  اضافه کرد: موضوع پر مخاطب و جذاب قرآنی که سال دوم خود را تجربه می‌کند، ظرفیت قرآن و پرداخت هنرمندانه قرآن را به مقوله‌های دیگر نشان می‌دهد و مخاطب میلیونی گسترده خود که پر بیننده‌ترین برنامه مذهبی در سیمای ملی شده است و این تأثیر گذاری و رویداد عینی در کف جامعه اعلام برنامه می‌شود.

وی گفت: رسانه کار تبلیغی خود را خوب انجام داده است که بیش از ۱۲۰ هزار نفر در پایتخت و زبان روزه جمع می‌شوند با محوریت نام قرآن و اهل بیت روز میلاد امام حسن مجتبی جمع می‌شوند و حماسه می‌آفرینند.

حجت الاسلام ارتقایی ادامه داد: این نشان می‌دهد ما در هر مقوله‌ای، کار نرم و کار فرهنگی اگر از اسم و قالب‌های متداول و مرسوم سیستم‌ها و دستگاه‌های اجرایی عبور کنیم و واقعاً زمینه ساز عبور و ظهور مردم فراهم کنیم خداوند به کار برکت و به معنای واقعی کار رنگ و بوی مردمی می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: کار رشد پیدا می‌کند و اثر و جای خود را باز می‌کند این فن آوری به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی باید خوب اخذ و خوب در آن اقدام شود، دستگاه‌ها، مجموعه‌های دیگر، نهاد‌های دولتی و حلقه‌های میانی و تراز مردمی تمرین کنند.

وی با ادامه داد: با این فن آوری هر معضل و مشکل فرهنگی قابل حل است و با یک برنامه ریزی دقیق، توفیقات بزرگی در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کسب کرد.

1403/01/12