مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

انتقام خون شهدای سپاه امید بخش و جریان ساز خواهد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتقام خون شهدای سپاه سخت و پشیمان کننده برای صهیونیست و امید بخش و جریان ساز برای محور مقاومت خواهد بود. ​​​​​​​

انتقام خون شهدای سپاه امید بخش و جریان ساز خواهد بود
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه سه شنبه در اجتماع مردم اردبیل در محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت فرماندهان سپاه، گفت: شهادت بالاترین هنر مردان الهی و بزرگترین ودیعه خدا برای بندگان خالص است.

وی گفت: در تاریخ بشریت جبهه مقابل شهدا که جزو پاکترین و بهترین انسانهای روی زمین هستند، جبهه ای بنام صهیونیسم جهانی قرار دارد و به حول و قوه الهی جبهه شهدا همواره پیروز میدان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: بنا به آیات قرآن، بزرگترین دشمنان اهل ایمان، یهود است.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: در جنگ آخرالزمانی و نبرد تمدنی بزرگترین جنگ در منطقه فلسطین و قوم یهود اتفاق خواهد افتاد لذا صهیونیست برای این جنگ بدنبال همراهی با مسیح است. 

اندیشه ناب شیعی سلاح محکم در نبرد تمدنی آخرالزمان

وی آموزه های مهدوی و ناب شیعی را برترین و محکم ترین سلاح در نبرد تمدنی برشمرد و افزود: عمق نگاه به صهیونیسم باید نگاه آخرالزمانی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در تاریخ دیده شده ک خدا به یهود فرصت تشکیل حکومت واحد نداده لذا خود را همواره مانند انگل در دل یک حکومت دیگر جا می دهند.
 
وی افزود: کشوری مانند فلسطین، دارای جغرافیای سیاسی و استراتژیک، شکست ناپذیر بوده و اسرائیل این عمق استراتژیک را ندارد و محکوم به شکست است. 

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: اسرائیل تنها یک پادگان نظامی است و کشور محسوب نمی شود و با اتحاد مسلمانان شکست سختی خواهد خورد.

وی افزود: حماس در پیشانی نبرد تمدنی با بدترین دشمن عصر حاضر در حال جنگ است و یقینا اسرائیل به عنوان دشمن جنگ اخرالزمانی به اهداف خود نخواهد رسید و مقاومت و حماس پیروز میدان خواهند بود.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با محکومیت حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه افزود: اسرائیل برای بیرون رفتن از معرکه دست به ترور می زنند و در این میان تحلیل گران نباید تحلیل ذلیلانه کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده انتقام عادلانه ، اثرگذار و پشیمان کننده را پاسخ کوبنده در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیست عنوان کرد و افزود:  انتقام خون شهدای سپاه، باید تمام کننده برای دشمن و امید آفرین، جریان ساز و گفتمان ساز برای تمدن اسلامی باشد.

1403/01/15