مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم دقت در انتخاب راویان جهت اعزام به راهیان نور

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در انتخاب راویان جهت اعزام به راهیان نور دقت شود، گفت: اذهان را در اختیار افراد کم اطلاع قرار ندهید و در این بخش باید کیفی نگر باشید و کسانی را انتخاب کنید تا به دنبال جهاد تبیین و بصیرت افزایی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی»  در جلسه برنامه ریزی راهیان نور اظهار داشت: بحث اعزام طلاب و روحانیون برای مشارکت در بحث راهیان نور در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بر انتخاب راویان دقت شود، افزود: اذهان را در اختیار افراد کم اطلاع قرار ندهید و در این بخش باید کیفی نگر باشید و کسانی را انتخاب کنید تا به دنبال جهاد تبیین و بصیرت افزایی باشند.
وی در ادامه بیان کرد: این مسئله می‌تواند آثار و برکات خوبی را دنبال داشته باشد و باید از این فرصت به خوبی برای بصیرت افزایی استفاده شود.
حجت الاسلام رضایی ادامه داد: در کنار اعزام روحانیون و طلاب بحث تهیه بسته‌های فرهنگی نیز در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی قرار خواهد گرفت.
«غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: ابلاغیه‌های ستاد راهیان نور کشور به همه ادارات در ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ابلاغ شده است.  
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود تا راهیان نور را حذف کند، گفت: امسال اعتبارات خوبی برای سال آینده در بحث راهیان نور خواهیم داشت و این اعتبارات تقویت شده است و امیدواریم بتوانیم از طریق اعتبارات ملی جهت رفع مشکلات اردوگاه اقدامات لازمی انجام دهیم.
وی بیان کرد: در بحث راویان هم بحث کیفی گری و بیان واقعیت‌های دفاع مقدس را پیگیری خواهیم کرد و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید کرده اند.

1400/12/08