امام جمعه موقت سنندج:

کردستانی‌ها با حضور در روز قدس از مردم بی‌دفاع غزه حمایت می‌کنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: کردستانی‌ها با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مردم بی‌دفاع غزه را نشان می‌دهند

کردستانی‌ها با حضور در روز قدس از مردم بی‌دفاع غزه حمایت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سید احسن حسینی شامگاه پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون سنندج که به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: در این ماه مغفرت امیدواریم خداوند دعا، راز و نیاز، تراویح، عبادت، شب زنده‌داری و ذکر و قرآن خوانی مسلمانان را قبول کند.

وی افزود: امیدواریم این دعا و ذکرها وسیله سعادت همگی و مایه نجات مسلمانان فلسطین شود.

ماموستا حسینی بیان کرد: انشالله با دعای همه برادران دینی مسلمانان فلسطین که زیر یوغ حکومت ظالم، سفاک و خون‌خوار در حال تلف شدن هستند، رهایی یابند.

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند خود زمینه ساز نابودی استکبار و صهیونیست را فراهم کند و حق مظلوم را از ظالم بستاند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: با یاری خداوند حیله، حیله‌گران به خودشان باز خواهد گشت و کسانی که در این مدت ۶ ماهه که فلسطین در بدترین شرایط کمبود دارویی، نان و غذا و حتی خانه خرابی روبه‌رو بود، با سکوت خود و با نام حقوق بشر موجب روایی ظلم بیشتر در حق این مردم شدند مایه‌ی تأسف است.

وی اعلام کرد: هدف اصلی این جنایت خروج مردم از غزه، زمین‌گیر کردن حماس مجاهد و ضعیف کردن فتح مقاومت بود که هیچکدام محقق نشد.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل با دست خود در تله افتاد و انشالله فردا و در روز قدس مردم با حضور خود و مبلغین دین، قرآن، و خطیبان دینی با تشویق مردم به حضور یاریگر مردم بی‌دفاع غزه خواهند بود.

وی گفت: کردستان همواره و از گذشته تاکنون یار مظلومین و حامی بی‌دفاعان بوده و فردا با حضور حداکثری خود نفرت و انزجارشان را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارند و با دعای خیر برای نجات مسلمانان فلسطین دست به دعا خواهند شد.

1403/01/16