حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها | دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری:

«زندگی با آیه‌ها» ادامه‌دار خواهد بود

حجت الاسلام مصطفی حسینی، دبیر شورای فرهنگ توسعه قرآنی گفت: پویش زندگی با آیه‌ها ادامه داشته و در چهار مرحله پیش خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری که با موضوع «نهضت زندگی با آیه‌ها؛ از روند اجرا تا چشم انداز‌ها» پخش شد در ارتباطي تلفني، به بیان نکاتی از این پویش پرداخت و گفت: پویش زندگی با آیه‌ها ادامه داشته و در چهار مرحله‌ پیش خواهد رفت‌.

وي افزود: ان‌شاء‌االله بعد از آسیب‌شناسی‌های لازم و رفع نواقص، این طرح در چهار مرحله که از ماه‌های محرم و صفر به‌ویژه اربعین آغاز می شود تا ماه‌های رجب و شعبان نیز ادامه دارد تا اینکه مجددا به ماه مبارک رمضان سال آينده برسد. دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی ادامه داد: بیشترین مخاطبان زندگي با آيه‌ها دانش‌آموزان بودند که از بستر سامانه شاد با نهضت زندگی با آیه‌ها ارتباط گرفتند و دراین پویش شرکت کردند. حسینی نقاط برجسته این پویش را مشارکت و هم افزایی مجموعه‌های مختلف برشمرد و توضیح داد: از نقاط بسیار برجسته، مشارکت و هم‌افزایی خیلی خوب مجموعه‌های مختلف بود که حاضر شدند از خودگذشتگی به خرج بدهند و بدون اینکه به فکر نام و نشان و آرم و لوگو و هویت سازمانی خودشان باشند، به این آرمان بزرگ و کار مشترک قرآنی کمک کنند.

 

1403/01/26