عصر یکشنبه برگزار شد؛

راه اندازی کاروان شادی در حمایت از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی در ابوموسی

مردم ابوموسی با راه اندازی کاروان شادی و تجمع حمایت و قدر دانی خود از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی را اعلام کردند.

راه اندازی کاروان شادی در حمایت از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی در ابوموسی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند متجاوز باید تنبیه شود و به خوبی نیز این اقدام انجام شد.

وی افزود: این اقدام ایران پس از آن صورت گرفت که دشمن خبیث صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و چند تن از هموطنان ما را به شهادت رساند و این اقدام هم به جا و هم به موقع بود، زیرا هم سیلی محکمی بر گوش دشمن نواخت و هم به یاری خداوند متعال، قدرت موشکی و پهپادی ایران را به رخ مستکبران کشید.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: خداوند متعال خود وعده داده است که اگر خداوند را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد، یاری خداوند در واقع یاری دین خداست و طبق آیه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» موشک‌ها و پهپاد‌ها همچون تیری بود که بر قلب شیاطین فتنه گر نشست و آن‌ها را سر جای خودشان نشاند.

وی تصریح کرد: در اینجا ما نباید تلاش مجاهدانه کسانی مانند شهید حسن طهرانی مقدم را از یاد ببریم که در راه رسیدن به این دستاورد بزرگ از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با تمام وجود و تا شهادت مجاهدت کردند و ایران اسلامی را از روز‌های سحت دوران جنگ تحمیلی به شکوه این روز‌ها رساندند.

1403/01/27