سماوا | بسته پیشنهادی اربعین؛

در پیاده‌روی اربعین کتاب گوش کنیم

گروه فرهنگی هنری «سماوا» ناشر محتوای صوتی، نسخه صوتی پنج کتاب ویژه #ایام_اربعین را با صدای برترین گویندگان تولید و منتشر کرد.

در پیاده‌روی اربعین کتاب گوش کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اولین کتاب با عنوان «شیرنشو» به قلم مجید قیصری که با صدای امیرحسین مدرس به نسخه صوتی تبدیل شده است. روایت شیرین و دلچسبی است از تلاش آدم‌‌های ساده و معمولی اطرافمان که برای نشان دادن عشقشان به امام حسین (ع) حتی وقتی می‌خواهند با هم عادی هم حرف بزنند با زبان اشعار تعزیه منظورشان را منتقل می‌کنند.

 «پس از بیست سال» به قلم‌سلمان کدیور  دومین عنوان با صدای داوود حیدری صوتی شده است. کدیور در این کتاب به سراغ ریشه‌های انحراف در جریان‌های سیاسی صدر اسلام می‌رود و سعی دارد به سؤالی بزرگ و قدیمی پاسخ دهد: «چرا حتی آنان که می‌دانستند حسین‌بن علی (ع) برحق است، او را کشتند؟»

کتاب بعدی، «پنجره‌های تشنه» نوشته مهدی قزلی از نشر سوره‌ مهر که با صدای عبدالله روا تولید شده است. این کتاب روایت سفرنامه و شرح خاطرات مهدی قزلی از همراهی با کاروان حمل ضریح ساخته شده برای حرم حضرت امام حسین (ع) از قم تا کربلا است.

 «جاذبه‌ی حسینی» با صدای مهدی طهماسبی سومین کتابی است که همراه زائران اربعین خواهد بود. دربردارنده‌ گزیده‌ی بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) و اربعین حسینی است.

 پنجمین کتاب «خس بی سروپا» است که با صدای مهدی طهماسبی صوتی شده است. «خس بی سر و پا» روایت‌های سفر حمید حسام در سال ۹۳ به کربلا است.

1403/05/24