9 مرداد | حجت‌الاسلام قمي در آمریکا دو معادله مدیران بنیاد کتاب؛

ترویج کتاب پیشران حوزه کتاب در سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ محمد قمی در مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید خانواده نشر سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: ترویج کتاب پیشران حوزه کتاب در سازمان تبلیغات اسلامی است.

ترویج کتاب پیشران حوزه کتاب در سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، در این جلسه حجت‌الاسلام قمی ضمن تشکر از زحمات مهران عباسی در انتشارات امیرکبیر و علي اسماعیلی در شرکت کتاب‌شهر ایران در طول سال‌هاي گذشته و همکاری مستمر آنها اظهار داشت: من ترویج کتاب را پیشران این حوزه می‌دانم و خیلی غصه ترویج کتاب را می‌خورم.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی، کتاب مغفول نمانده است، گفت: تلاش کرده‌ایم در حوزه کتاب موانع را پشت سر بگذاریم و سعی کرده‌ایم کوتاهی نکنیم. اما در مقام عمل آن‌قدری که دلمان می‌خواست، نتوانستیم کتاب را جدی بگیریم؛ اتفاقی که حتما در دوره جدید باید بیفتد.

وی در پایان ضمن تشکر از خدمات ارزنده مدیران سابق انتشارات امیرکبیر و مجموعه کتابشهر، گفت: کلیدواژه ما در سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه کتاب تقویت زنجیره‌‌های مرتبط با کتاب و افزایش کتابخوانی است.

در این جلسه مجدالدین معلمی، مدیرعامل بنیاد کتاب و سرپرست انتشارات امیرکبیر، مهران عباسی، مدیر سابق انتشارات امیرکبیر، اسماعیل سلطانی، مدیرعامل نشر بین‌الملل و سرپرست شرکت چاپ و انتشارات واژه‌پرداز اندیشه، علی اسماعیلی، مدیرعامل سابق شرکت کتاب‌شهر ایران، .... سرپولکی، مدیرعامل سابق شرکت چاپ و انتشارات واژه‌پرداز اندیشه و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره انتشارات امیرکبیر و شرکت کتاب شهر ایران حضور داشتند.

1403/05/09