جلسه تبیین محله اربعینی و مراسمات دلدادگان حسینی

قزوین | جلسه تبیین محله اربعینی

در این جلسه، حجت‌الاسلام پور آرین و حجت‌الاسلام والمسلمین طالب با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی و برنامه‌های مربوط به محله‌های اربعینی، به بررسی و تبیین نقش این محله‌ها در تقویت روحیه معنوی و اجتماعی مردم پرداختند.

قزوین | جلسه تبیین محله اربعینی

جلسه تبیین محله اربعینی و مراسمات دلدادگان حسینی با حضور حجت‌الاسلام پور آرین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، و حجت‌الاسلام والمسلمین طالب، راهیار منطقه‌ای استان قزوین برگزار شد.

 در این جلسه، حجت‌الاسلام پور آرین و حجت‌الاسلام والمسلمین طالب با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی و برنامه‌های مربوط به محله‌های اربعینی، به بررسی و تبیین نقش این محله‌ها در تقویت روحیه معنوی و اجتماعی مردم پرداختند. همچنین، راهکارهایی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم دلدادگان حسینی در محله‌های مختلف استان قزوین مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 زمان برگزاری این جلسه، شنبه 13 مرداد 1403 بود و در آن بر ضرورت مشارکت فعال مردم و نهادهای محلی در برگزاری مراسم اربعین تاکید شد. همچنین، نحوه هماهنگی و اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای که بتواند پاسخگوی نیازهای زائران و شرکت‌کنندگان در این مراسم عظیم باشد، مورد توجه قرار گرفت.

 مکان برگزاری این جلسه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بود و در این جلسه، مسئولان و مدیران حاضر بر تلاش‌های مستمر و همکاری‌های نزدیک میان نهادهای مختلف برای برگزاری موفق و با شکوه مراسم دلدادگان حسینی تاکید کردند.

1403/05/14