نشست هماهنگی برگزاری کلاسهای تدبر در قرآن کریم در زنجان برگزار شد

نشست هماهنگی برگزاری کلاسهای تدبر در قرآن کریم در زنجان برگزار شد

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان از نشست هم اندیشی و هم افزایی مربیان تدبر قرآن کریم در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد.

نشست هماهنگی برگزاری کلاسهای تدبر در قرآن کریم در زنجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، رباب ملایی کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: نشست هم اندیشی و هم افزایی مربیان تدبر قرآن کریم در سالن شهید حججی تبلیغات اسلامی زنجان و با حضور مربیان تدبر و حجت الاسلام حسنی، سرپرست اداره امور قرآنی زنجان برگزار شد. این جلسه جهت هم اندیشی برگزاری دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم برگزار شد.

ملایی افزود: در این جلسه حجت الاسلام حسنی ضمن تشریح شیوه نامه تربیت مربی تدبر در قرآن کریم به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: زمینه‌سازی رشد و شکوفایی داعیان قرآنی، ایجاد اتحاد در جامعه قرآنی، ایجاد انگیزه برای دعوت دیگران به تدبر قرآن کریم و ایجاد انس مداوم متدبرانه میان قرآن‌آموز و قرآن کریم از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه گفت: با توجه به اینکه دوره های آموزشی تدبر بصورت حضوری و مجازی در سطوح ۱ تا ۳ در زنجان با حضور علاقمندان در حال برگزاری است، زمینه لازم جهت برگزاری دوره تربیت مربی تدبر فراهم شده و با برنامه ریزی های لازم این دوره بزودی ذر زنجان آغاز می شود. در ادامه جلسه، مربیان تدبر نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص کلاسهای تدبر و نحوه گزینش نفرات جهت حضور در دوره تربیت مربی تدبر را بیان کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که نفرات معرفی شده بعد از قبولی در مصاحبه در این دوره حاضر شوند.

1403/06/15