با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک؛

آیین پیاده‌روی روز شهادت امام رضا(ع) در اندیمشک برگزار شد

پیاده‌روی آیینی همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از مقبره شهدای گمنام اندیمشک تا قدمگاه امام رضا(ع) شهرک دوبندار بخش مرکزی برگزار شد.

آیین پیاده‌روی روز شهادت امام رضا(ع) در اندیمشک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آیین پیاده روی با حضور باشکوه عزاداران و سوگواران شهرستان اندیمشک و بخش مرکزی شهرستان دزفول از محل مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک تا قدمگاه امام رضا(ع) در شهرک دوبندار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌ الاسلام علیرضا حسین‌پور، کارشناس مذهبی ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام مجتبی و حضرت امام رضا علیهم السلام با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) درباره احسان و نیکوکاری گفت: قرآن کریم پاداش کمک به دیگران را علاوه بر دفع بلاهای حتمی، بی حدو اندازه شمرده و کلید اصلی توسعه در رزق و روزی را انفاق در راه خدا قرار داده است.

وی گفت: ضرورت دارد در آستانه بازگشایی مدارس، همگی به کمک دانش آموزان نیازمند و محروم، جهت تهیه لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز مدرسه بشتابیم.

حسین‌پور از برپایی مواکب مردمی در این مسیر ۱۷ کیلومتری عزاداری تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، مسعود شفیعی، مداح اهل‌بیت(ع) و چند نفر از ذاکران و پیرغلامان اهلبیت(ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

1403/06/17