کتاب “قصه قبرستون” روایت تماشای مواجهه مردم با مرگ» شامل روایت‌هایی از حسین شرفخانلو، مدیر آرامستان خوی در خوی رونمایی می شود

به گزارش پایگاه خبری دروازه سنگی؛ با حضور و سخنرانی مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ مهدی قزلی مدیر انتشارات جام جم و دکتر احسان رضائی نویسنده و روزنامه نگار در خوی برگزار می شود

این برنامه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی؛ رسانه اینترنتی سیزین تی وی و ماهنامه ندای قلم  چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در کتابخانه عمومی طوبی شهرستان خوی برگزار می شود.

کتاب «قصه قبرستون: روایت تماشای مواجهه مردم با مرگ» اثر حسین شرفخانلو مدیر آرامستان خوی به‌تازگی توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت‌هایی از حسین شرفخانلو، مدیر آرامستان خوی است که شرح مشاهدات خود از مواجه انسان‌ها با مرگ و به‌ویژه از دست دادن عزیزانشان را در کتاب بیان کرده است. شرفخانلو در این اثر به گفته خود، برخوردهای متفاوت و داستان‌های بکری از مردمانی را بازگو کرده که هرکدام به شیوه خود با مسئله مرگ، اندوه و سوگواری برخورد می‌کنند و همین برخوردها سبب شده تا او به فکر نوشتن روایت‌هایی از این افراد بیوفتد.

شرفخانلو در این اثر تلاش کرده با زبانی گاه طنزآمیز از تلخی مرگ و اندوه آن بکاهد و مخاطب را تشویق به خواندن روایت‌های مردمانی کند که هر روز برای به خاک سپردن عزیزانشان با آنها سر و کار دارد.