ایلام | رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهران خبر داد:

پایان طرح آرمان در شهرستان مهران

حجت الاسلام محمد صادق نوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهران از پایان کلاس های اوقات فراغت(طرح آرمان) در شهرستان مهران خبر داد.

پایان طرح آرمان در شهرستان مهران

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدصادق نوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهران گفت: از ابتدای تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان، این اداره با تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی،۱۲ پایگاه در حسینه‌ها و مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و  نوجوانان در شهر و روستاهای شهرستان مهران با کمک مربیان راه اندازی کرد.

حجت الاسلام نوری در ادامه افزود: در این طرح از مربیان برجسته شهرستان استفاده شد و همچنین به طور مستمر و منظم از روند اجرای این طرح بازدید میدانی به عمل می‌آمد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این طرح فرهنگی و تربیتی که در زمینه‌های دینی، قرآنی، هنری و ورزشی اجرا شد از تمامی مربیان و  دست‌اندرکاران این ویژه برنامه تجلیل به عمل آمد و تاکید کرد، اجرای طرح آرمان همچنان در سنوات آینده ادامه خواهد یافت و زمانبندی برنامه های پیش رو، از طریق روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهران به اطلاع عموم خواهد رسید.

1403/06/19