به میزبانی شهر بافت برگزار شد؛

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ؛ نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت و به مدت دو روز برگزار شد .

نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت و به مدت دو روز برگزار شد .

در افتتاحیه نشست که با حضور امام جمعه محترم و برخی مسؤلین شهرستان بافت برگزار شد ؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت شهدای قیام ۱۷شهریور گفت : کشور عزیزما ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و از چالش های زیادی عبور کرده است و تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی مسیر پر پیچ و خمی را پیش رو دارد .

ایشان با اشاره به تلاش دشمن در قیام ۱۷ شهریور برای دسته بندی کردن مردم و ایجاد تفرقه بین قیام کنندگان خواستار تلاش مدیران برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه خصوصا در قشر مذهبی و انقلابی شدند و این را سیاست دشمن دانستند .
در ادامه نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی با حضور در گعده های تخصصی به تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به امور مدیریتی، اداری _مالی ، فرهنگی ، بانوان ، نوجوان و رسانه پرداختند و تهدیدها و فرصت های این موارد را مورد بررسی قرار دادند .
همچنین در روز دوم نشست رئیس محترم اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان ، امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان بافت مهمان ویژه این نشست بودند و کارشناسان اداره کل با حضور در نشست نکات مهم را مطرح نمودند . در پایان مدیران با بازدید از شرکت احیا استیل فولاد بافت با چرخه تولید آهن اسفنجی آشنا شدند .
نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی هر سه ماه یک بار به میزبانی یک شهرستان استان کرمان برگزار می شود .

1403/06/19