رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه تاکید کرد؛

خدمت به زائران اربعین؛ نگین افتخار امیدیه

حجت الاسلام شریفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی امیدیه با پایان یافتن ایام عزاداری محرم و صفر بیانیه تقدیر و تشکر از خادمین منتشر کرد.

خدمت به زائران اربعین؛ نگین افتخار امیدیه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی پیام تشکر و قدردانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی از موکب داران , هیئات مذهبی شهرستان امیدیه در ایام اربعین ۱۴٠۳ منتشر شد.


بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

 بدینوسیله ضمن قبولی عزاداری های همه خادمین اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین ۱۴٠۳، مراتب سپاس و تشکر را از زحمات صادقانه موکب داران و تمامی هیئات بویژه هیئاتی که در راستای اسکان زائرین خدمت رسانی کردند کمال تشکر و سپاس را دارم و از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت،تداوم توفیق خدمت رسانی را مسئلت دارم .

 همچنین،از حمایت ها و همکاری همه ادارات،ارگانها،سازمانها ،شرکتهای دولتی و عوامل خدماتی که نقش پشتیبانی و تسهیلگری رو ایفا کردند قدردانی و تشکر مینمایم.

خدای منان را سپاسگزارم که امسال نیز مثل سال های سابق مواکب و هیئات مذهبی خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین ۱۴٠۳  را به بهترین شکل رقم زدند.

اینجانب خدمتگزار شما بار دیگر از تک تک اعضای مواکب ، اسکان ها و تمامی هیئت‌های مذهبی،ائمه جماعات، روحانیون، مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان امیدیه که مخلصانه نقش نظارت، رسیدگی و پیگیری را ایفا کردند کمال تشکر و قدردانی مینمایم.

خدمتگزار شما
 موسی شریفی 
اداره تبلیغات اسلامی امیدیه
 

1403/06/21