سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی | برای برگزاری هرچه بهتر هیأت‌های عزاداری؛

سامانه «صدای هیأت» آغاز به کار کرد

صدای هیأت، سامانه برای عرض ارادت بهتر در آستان اهل‌بیت عصمت و طهارت می باشد و کمک خواهد کرد تا هم مسئولین محترم هیأت مذهبی برای گزارش مشکلات اجرایی خود و همچنین عموم مردم علاقه مند به این آستان بتوانند به راحت ترین شکل ممکن به مسئولین دسترسی داشته باشند.

سامانه «صدای هیأت» آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سامانه «صدای هیأت» برای برگزاری هرچه بهتر هیأت‌های عزاداری در ایام محرم همچون مناسبت‌های گذشته دیگر در دو بخش مجزا برای مسئولین هیئات و عموم مردم فعال شد.

مسئولین هیأت‌ها می‌توانند مشکلات و چالش‌های اجرایی خود را با مراکز و ارگان‌های مربوطه مطرح کنند. در این مرحله سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، همراه، هم‌صدا و پیگیر گزارش‌های مسئولین هیأت‌ها برای رفع مشکلات آن‌ها می‌شود.

عموم مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود درباره نحوه برگزاری مراسم را مطرح کنند. به این ترتیب به برگزاری با شکوه هیأت‌های مذهبی و عرض ارادت کمک خواهد شد.

مردم یا مسئولان هیأت‌ها برای ارسال گزارش‌های خود باید عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند یا می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه sedayeheyat.ir ثبت نمایند.

 

1403/04/21