با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در بندرجاسک برگزار شد

برگزاری دوره‌های عقیدتی سربازان وظیفه

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، دوره‌های مهارت آموزی عقیدتی کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش برگزار و گواهی پایان دوره صادر شد.

برگزاری دوره‌های عقیدتی سربازان وظیفه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، دوره‌های مهارت آموزی روخوانی قرآن، صحت قرائت نماز و مهدویت ، وِیژه سربازان و کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در بندرجاسک، برگزار و برای ۱۸۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره ها  گواهی صادر شد.
مسئول آموزش عقیدتی سیاسی این منطقه در این خصوص، گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه و جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، سربازان در دوران خدمت با مهارت‌های کسب و کار، زندگی و عقیدتی را با هدف تشکیل خانواده و ورود به بازار کسب و کار فرا میگیرند.
وی افزود: دراین راستا، عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان جاسک از جمله اداره تبلیغات اسلامی، اقدام به برگزاری چند دوره مهارت عقیدتی کرده است و گواهی مربوطه صادر شده است.
طارمیان در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی در این طرح آموزشی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از رئیس و کارکنان این اداره تجلیل کرد.
حجت الاسلام محمد صحرانشین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه سه دوره روخوانی قرآن کریم، آموزش صحت قرائت نماز و مهدویت برای کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شده است، افزود: ۱۸۰ نفر در اسن دوره‌ها حضور داشتند که گواهی پایان دوره به آنان اعطاء شد.
صحرانشین همچنین از منطقه دوم دریایی ارتش به سبب همکاری‌های مختلف و تلاش‌های فرهنگی آنان در برگزاری مراسم ملی و مذهبی محوری، فضاسازی و تبلیغات و نیزحمایت گروه‌های جهادی آن منطقه درتوزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان شهر و روستا‌ها قدردانی کرد.

1400/12/11